Skype nahradí windows messenger

Je to už známa vecže Skype umožňuje nahradiť Windows Live Messenger. WinBeta však informuje že  Windows Live messenger bude nahradený Skype pomocou update 8 apríla. Teda nie že môže ale bude.

Vyroníme slzu …no asi  nie Smile

Ja osobne už používam len Skype a prihlásenie pomocou Microsft účtu.Jedinou chybou, dúfam že dočasne, je že Skype si nepamätá akými Microsoft účtami sa prihlasujem a musím vždy vypísať email  … Možno som to nepochopil a dá sa to nejak nastaviť, ale zatiaľ som na to neprišiel . Tiež by bolo fajn keby bol Skype integrovaný aj s poštou, teda že by aspoň hlásil že je nejaký nový mail.Možno existuje doplnok, ale ja by som privítal aby to bolo k dispozícii automaticky.

Ďaľšou chybou je Lync. Teda to že Lync a Skype nie je nijak integrovateľný. Predpokladám že bude, otázne je len ako dlho budeme čakať. Prepojenie napr. na kontakty s Outlooku už je.

Pridaj komentár